Louicans

Solstolen nästa ;)

Kategori:

Hej min vän!!

Onsdag idag och imorgon fyller världens underbaraste prins 7 år... Ofattbart...<3

Senare i söndags kväll blev jag rent dålig.. Bara sådär... Såklart var det bihåleinflammation... Får alltid det när jag är förkyld.. Hög feber, smärta i hela ansiktet och ner i halsen...

Igår jobbade jag trots mitt väldigt sjuka tillstånd... Men idag är jag hemma.. Jag ska ju jobba till helgen och vill vara frisk och pigg tills dess :)

Undra om det är bra att sola med förkylning och feber... Men helt ärligt struntar jag i det just nu... Solen strålar och det är ljuvligt i solstolen.. Orkar nog inte ligga jätte länge pga febern men en liten stund fixar jag nog ;)

Jag är ledig imorgon också.. Valde det eftersom prinsen fyller år!!
Jag har aldrig haft så svårt för att köpa presenter till honom som det varit nu... Kan det bero på att jag köper för mycket till dom...? Nä... Tror faktiskt inte det..det handlar nog enbart om dålig fantasi.. Eller något.... ;)

Vi handlade 3 uppsättningar kläder till honom igår.. Men det är kanske inte såååå kul att få bara det... Lite hårda och roliga presenter är ju ett måste :)

Nä.. Nu lutar jag mig tillbaka en stund och andas in den friska luften... Om den nu passerar denna igen täppta näsa
..

Önskar dig en härlig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: