Louicans

Snart!!!

Kategori:

Nu är det inte jätte länge tills jag slutar :)!!

Vi har haft det mysigt på jobb.. Spelat spel och ätit gott som alltid..;)

Imorgon ska Alice prova ut kläder till modevisningen som hon ska gå!! Hon ser sååå mycket fram emot det och tycker att det ska bli super kul... Hon går i alla mammas fotspår :)!!!! Det är faktiskt lite skrämmande och läskigt att hon är så lik mig på så många sätt.. Alla sätt utom utseendet som hon har mest ifrån pappa...!!! Men just det med hästar, mode, foto och utseende...:)

Det blir hennes första modevisning så vi får se vad hon tycker... Jag minns inte riktigt mina första modelljobb men jag minns allt från det att jag var lite äldre och upp till äldre tonåren... Spännande och kul att se vad Alice kommer att tycka!!!

Nu blir det Sofias änglar och sedan är ju klockan dags att gå hem..;)!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: