Louicans

Skallebank.....

Kategori:

Hej vacker!!

Känns som en väldigt långdragen dag idag....

Huvudvärken jag vaknade med imorse har inte släppt och jag känner mig sådär pigg...

Någon timme kvar på jobbet innan jag kan slänga mig på soffan :)

Jag har beställt lite nya kläder.. Hoppas att dom kommer väldigt snart!!! Våren står och trampar runt hörnet... På riktigt...! Nästan 20 grader i stallet vid lunchtid och lite små skönt ute nu ikväll!!

Snart ska jag ha en stor loppis.. Vagnar, kläder, skor, prylar... Ja, där kommer vara fullt med fynd ;)
Jag håller på att gå igenom allt... Sakta men säkert...;) !!

Jag pratade precis med en väldigt nöjd kille... Simningen och fotbollen har gått jätte bra :)
Efter simningen hoppade han i fotbollskläderna och körde direkt till träning... Johan hade packat med bananer, yoghurt och mackor... Allt för att få massor av energi!!

Nu sover nog mina små <3:an... Jag får pussa dom Godnatt när jag kommer hem!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: