Louicans

Prinsess och prins kalas!!

Kategori:

Hmm... Alla mina inlägg har inte publicerats... Men nu har dom lagts upp alla en efter en... Härligt när blogg.se klyddar..!!!

Idag var den stora dagen och hela Trelleborgs yngsta kungligheter samlades här på dalköpinge för att fira deras prins och prinsessa <3

Jag har aldrig sett så många gnistrande prinsess kronor tidigare... <3

Det bjöds på tacos med massor av goda tillbehör, tårta och snacks och såklart godis i mängder...! Johan blandade godispåsar så att det nästan stod godis ur öronen på honom i morse... Nästan 3kg blandgodis delades upp i påsar tillsammans med såpbubblor och kexchoklad... allt för dessa små liven!!

Tårtan blev verkligen super god..!! Chokladkrämen jag gjorde igår blev riktigt perfekt... Len i munnen och perfekt stor mängd choklad...;)

Det har dansats och busats i mängder här idag.. Värsta festen lovar jag dig!!

Alice och Sigge var super nöjda och tackar så jätte mycket för alla fina presenter dom fick :)

Senare på eftermiddagen kom farfar och Chumpa i varsin Corvette... Dagen blev lyckad även för vince!!
Vince, Melvin och Wilma fick åka en tur en och en.. :)
Vince visade stolt upp både farfars och farbrors spigges bil... Vilken liten kille skulle inte vilja ha en sådan farfar som kör Corvette..;)!!!

Kvällen spenderade vi tillsammans med goda vänner och pizzamys...!! Klockan rusade iväg och alla små troll blev trötta en efter en.. Det tar ju på krafterna med en bal på slottet <3

Sov gott fina du.. Imorgon börjar en ny spännande vecka.. Det ser jag fram emot!!!

Alice, Sigge och Miranda!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: