Louicans

Nu är det dags....

Kategori:

Hej fina!!

Nu är det verkligen dags att ta tag i dessa soffmys morgnar, skippa en del, Långt ifrån allt det goda och traska iväg på fartfyllda pw...

Jag har legat lite i ide nu i vinter... Förra våren och sommaren var jag jätte duktig med träning... Nu ska motivationen tillbaka... Inget gym för mig inte men ordentliga pw, lite hemma träning och något nyttigare kostvanor...!

Jag och Malin tog mellan rundan idag och det blev lite mer än 5 km... Bra början tycker jag!!

Nu ska det städas, sedan en runda till stallet och efter det blir det jobb till 21.30!!

Har du några roliga planer idag?? Önskar att jag hade en heldag utan ett endaste måste.. Men den dagen kommer väl när trollen är stora, när jag inte har någon pålle och när Johan blir gammal, glömsk och inte ställer några krav...;)

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: