Louicans

Natti natti!

Kategori:

Här sitter jag framför kaminen och njuter en stund innan sängen kallar... förstår inte varför jag aldrig kommer i säng i tid.. Jag älskar att sitta här i min ensamhet på kvällarna och bara njuta, smyga rundor på Facebook och nätshoppa...!

Såg att det var medlemsdagar på intersport nu... Ska kanske passa på att handla lite till prinsen som snart fyller år!! Han önskar sig nya converse, fotbolls prylar och andra träningskläder!!

Sen vill han få en iPhone... Vi har diskuterat det fram och tillbaka om han ska få en mobil i present eller inte.. Jag är såklart mer för det än vad Johan är...
Jag tycker det är jätte viktigt att vi kan nå honom när han är ute och leker/ cyklar, är hos kompisar och när han är på träningen.... Vi får se om det blir en mobil trots allt..:)

Nu ikväll när jag körde hem från jobb var det 11 grader ute... Underbart!!! Jag längtar ihjäl mig till sommaren!! Finns det något härligare än en sommarkväll på altanen, härliga vänner, gott i glasen och en ljuvlig doft från grillen.... Snart är du här underbara sommar!!!

Nu ska jag tvätta av mig masken och kasta mig i bingen.... Sov gott!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: