Louicans

Mini semester!!

Kategori:

Hej du vacker!!

Vilken ljuvlig kväll det varit :) varma strålar och nästan ingen vind... Underbart!!

Nu är det inte jätte länge tills jag slutar... Imorgon har jag bara några timmar på jobb sen har jag lite mini semester i fem dagar!!
Jag ska verkligen njuta av min lediga tid och ta hand om mig själv.. Hoppas att solen visar sig från sin bästa sida så att jag kan spendera ett par timmar i solstolen!!
Känner du för att ses på en fika eller lite Kvällsmys så hojta till.. Jag är inte jätte svår att övertala för lite mys..;)

På fredag är det fest... Känns som om det var evigheter sedan jag var ute... Det ska bli super kul att "svira" av sig lite om umgås med underbara vänner <3

Jag funderar lite på vad jag ska ha på mig... Har handlat en del nytt så det borde inte vara så svårt att välja...!

Jag tänkte faktiskt sola ikväll.. Det var flera månader sedan jag solade... Minns inte ens när det var sist...

På fredag ses vi darling <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: