Louicans

Min duktiga trollunge <3

Kategori:

Hej vacker!!

Vilken underbar dag jag haft idag... Det känns att solen tar bra nu på våren... Underbart att man fått en bra bränna nu innan sommaren ;)

Jag känner mig sådär något bättre... Hoppas att jag vaknar frisk imorgon, hade verkligen känts riktigt skönt!!

Alice var så jätte duktig på träningen idag :)
Det lyser verkligen om henne när det flyter på bra, och hon kämpar på utan protester... Jag är verkligen stolt över henne, mammas lilla ryttarinna!!

Jag blev däremot inte lika stolt över kortläsaren i skoaffären idag... Jag skulle köpa nya gympisar till vince och när jag betalade med kortet stod det fel kod... Innan jag tryckt in min kod... Såklart spärrades kortet till sist och nu har jag inget fungerande kort... Grrrrrr så arg jag blev...
Jag får åka ner med Johans kort imorgon och lösa ut skorna, tanken var ju att han skulle få dom i present imorgon bittig men får vänta tills efter skolan... Jaja, han får gå fin om fossingarna på fredag istället ;)

Imorgon har vince valt middag.. Kan du gissa vad... Tacos... Vad annars liksom..!!
Men det är hans dag så givetvis blir det tacos på menyn :)
Mamma, pappa, Bella och Philip kommer och firar vårt <3:a imorgon... Hoppas att ni är sugna på tacos sådär en torsdag kväll!!

Nu ska jag minsann mysa ner mig i soffan och proppa i mig lite Alvedon och spraya näsan med kortisonspray... Sen hoppas jag kunna sova riktigt skönt inatt!!

Sov gott fina du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: