Louicans

Måndag morgon...

Kategori:

Hej fina du!!

Måndag, ny vecka och nya utmaningar... Jag hade faktiskt tänkt ta lite ledigt i veckan/helgen..! Känner att det verkligen skulle behövas :)

Solen skiner men vinden känns lite kylig... Tänkte lägga mig i solstolen en stund men får nog vänta några minuter till så att solen kommer upp ordentligt!!

Idag är en tuff dag för vince... Först simning i 90 minuter och sedan 1 timmes fotboll... Vi får se om han verkligen orkar det...
Han har ju flyttats upp till tävlings simning nu och det är ganska tuff träning där...
Han vill själv kolla om han orkar det idag och jag misstänker att det är en helt slut kille som dyker i säng ganska tidigt ikväll...<3

Jag har riktig huvudvärk idag... Känner mig faktiskt lite bakis... Förkyld är jag minsann också....
Kom i säng alldeles för sent igår... Tror klockan var 01.30 något...och näää.. Man är inte 20 längre.. Inte ens 20+...

Ikväll är det jobb till 21.30.. Hoppas att det är något riktigt gott till kvällsmat!!

Önskar dig en bra start på den nya veckan!!

Utslagen hjälte....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: