Louicans

London!!

Kategori:

Fyyy så otroligt mätt jag är... En stor god taco buffé med jätte mycket goda tillbehör och sedan ganska många cupcakes efter det som la sig som Bomull runt midjemåttet... Lovely!!

Visst är det härligt med kalas.. Man äter så mycket gott och alla är glada... Borde minsann vara kalas minst 1 gång i veckan ;)!!

Nu är det minsann inte länge tills jag åker till London.. 24-29/ 5...!! Det ska shoppas oerhört mycket och vi ska hitta på så mycket mysiga saker Bella och jag <3
Fy bubblan så mycket jag längtar efter min lilla tripp..!

Det blir första gången jag reser iväg helt ensam... Det är lite nervöst faktiskt...!! Till och från planet är ju inga problem... Men allt där emellan ska ju bli intressant att se hur jag fixar med min urdåliga engelska... Haha!!

Nu har klockan passerat 23.45 och för exakt 7 år sedan låg min lilla nykläckta prins på mitt bröst... Det vackraste ögonblicket i mitt liv <3

Sov gott min vän

Kommentarer


Kommentera inlägget här: