Louicans

Lite nya möbler!!

Kategori:

Godkväll min vän!!

Hoppas att din dag varit riktigt härlig trots att solen dolt sina strålar väl...

Jag har haft en ledig dag... Otroligt men sant!!

Jag har verkligen njutit av dagen på bästa vis och har precis krupit ner i sängen bredvid min snarkande man....

Malin följde med mig till stallet idag och givetvis satt hon upp på epson!!
Det var ju några år sedan hon satt i sadeln, men det gick bra och jag fick mig måååånga och långa härliga skratt under dom 15 minuter som hon kämpade... Underbart älskade du!

Jag fick ridit lite dressyr jag också idag efter att Malin värmt upp honom till mig :) han gick faktiskt riktigt bra trots hoppsadel, oskodda ridbyxor och "fladdriga" gummistövlar..;) ibland krävs det inte mycket för att det ska bli lyckat!!

Hoppas att du inte får allt för mycket träningsvärk imorgon Malin ... Jag är verkligen super stolt över dig som lyckades så bra idag <3

Vince har tränat fotboll ikväll.. Fy som det blåste nere vid havet.. Det var minsann riktigt kallt att stå där och titta på när killarna kämpade.. Dom är verkligen jätte duktiga!!

Medan jag var på fotboll och frös om benen hämtade Johan våra nya möbler...! Ny soffa, byrå och bord till trollen på ovanvåningen och ny säng till oss... Äntligen.. !! Vi behöll den vita gaveln men eftersom man var tvungen att köpa sängen komplett så står där en grå sänggavel i garaget nu... Kommer säkert till användning när jag tröttnat på den vita!!!!

Soffan fick minsann precis plats där uppe... Det finns inte ens 1 cm kvar utav väggen... Ärligt talat är jag inte helt 100 ännu om jag blev nöjd men det kan jag absolut inte säga... Jag visste ju att att den skulle passa och att det skulle bli såååå mycket snyggare med nya möbler.....;)

Nu slocknar snart ögonen... Fy så trött jag är...!

Sov gott vackra du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: