Louicans

Godmorgon!!

Kategori:

Fyyy så tröt jag är... Men även om jag är ledig så måste jag dra mig upp... Vince ska ju till skolan och Alice och jag har lite att göra under dagen...!!

Usch så trist väder det är.. Grått och blött...:( det enda som är bra med detta väder är ju att det bara kan bli bättre.. Sommar.. Gud vad jag längtar... Och det är jag garanterat inte ensam om att göra..!!!

Ikväll blir det myskväll för oss... Har faktiskt inget bokat tror jag... Men det kan ju ändras ganska fort..;)

På söndag ska Alice och Sigge ha prinsess och prins kalas!! Jag har lovar Alice att göra tårta... Ett slott...! Har en bild i huvudet hur det ska se ut men den bilden kan ju väldigt enkelt suddas ut med all kladdig grädde, alla tårtbottnar som ska sitta rätt, och tornen som lätt kan falla... Haha vi får väl se hur mitt slott kommer att bli... Säkert världens godaste ;)!!

Nä.. Nu måste vi hoppa ur denna härliga sängen för att påbörja en splitter ny dag!!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: