Louicans

Får man ljuga ibland....???

Kategori:

Ja... Det undrar jag... Måste man alltid hålla det man lovat eller det är ok att ljuga ibland när man är förälder... Bara liiiite... En vit lögn då och då???!!

Jag hade lovat Alice att baka idag... Men jag kände ju sådär för det... Solen sken som aldrig förr och då skulle jag ställa mig och baka... Det kunde ju faktiskt vara så att kanelen var slut..... Eller??!

Men nääää... Jag höll såklart vad jag lovat och stod inne i värsta solskenet och bakade Kanelbullar... Jag kände verkligen vilken bra mamma jag är som gjorde detta med mina små troll <3

Jag vet inte hur många bullar jag åt... Slutade räkna efter en sådär 10 st... Mums så gott!!!

Nu ska jag vila en stund innan kvällens partaj!!

Önskar dig ett riktigt härlig Valborgs firande!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: