Louicans

Vilken fredags kväll!!!

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!
 
Nu har jag hoppat i säng... 
 
Min dag blev bra trots inställd ledighet och oplanerat möte...!
 
Jag hann minsann med en snabbis på stan.. Två par byxor och... Håll i hatten.. En klänning... OVANLIGT att jag köper klänningar.. Hahaha!!
 
Vi har haft en underbar kväll!!  Jag kom hem sent från mötet så jag hoppade över middagen och gick direkt på "gotte bordet"..!! Vi dukade upp ordentligt. Grönsaker med dipp, Camembert krustader, olika sorters ostar, kex, oliver och "kött" fat...!!! Vi har ätit i flera timmar, tittat på film och sedan fångarna på fortet!!
 
Jag blev mer och mer förkyld under filmen och kände att det andra ögat började vätska sig... Så nu är jag ju inte speciellt grann kan jag lova... Haha!! Rinnande näsa och variga ögon..NICE!!! ( men.. En skönhet klär väl i allt??? )
 
Johan tittar på en film och jag gav upp.. Kändes onödigt att sitta där med varfyllda ögon.. Ser ju inget ändå..!!
 
Jag har fått tid till frissan...nästa FREDAG... Lagom länge till ju...!!! Men det kan ju kvitta, ser ju ändå ut som ett spöke just nu..;) haha!!
 
Sov gott fina du!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: