Louicans

Underbara lördag!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina vän!!
 
Visst är lördags morgon den BäSTA starten på hela veckan!!!
 
Vi vaknade ovanligt tidigt idag! Johan är iväg och köper bullar och jag ligger och drar mig i sängen !!
 
Vi aka iväg hyfsat tidigt idag, så morgonen blir lagom aktiv!!
 
Jag vet inte hur vädret är.. Ser fint ut med sol, men det kan ju vända på en femöring!!! Vince får ha en tjock jacka på sig under racet... Brukar bli kallt under den långa rundan ;)!! 
Jag funderar på att ta några av mina nya byxor... Vi får se :)
Vi är bortbjudna på kalas ikväll ;) får se hur jag mår och ser ut i ögonen.. Inget vidare att sitta där och ha ont och jag vill inte smitta lilla Hollie... 
 
Snart ska jag till Ullared!!! Jag tänkte inte att det skulle bli så DYRT denna gången... Kanske ska ha en maxgräns.. Haha!! Jag tänkte samma tanke sist, men då spräckte jag den gränsen med ett par 1000 lappar... Vet inte riktigt hur..;)!!!
 
Nu ska det dukas upp en god frukost!!
 
Önskar dig en underbar lördag!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: