Louicans

Underbara Alice <3

Kategori: Allmänt

Godkväll vännen!
 
Här är det soffmys och med allt vad det innebär.. Jag hittade lite mumsigt i skåpet ;) nu när man har promenixat kan jag väl äta med gott samvete... ELLER??
 
Idag fick jag ett SUPER fint armband av Alice <3 hon berättade att hon saknade mamma på dagis och att hon ville göra ett fint armband till mig som jag kan bära varje dag.. Söta lilla loppan! Jag tog det på mig meddetsamma och älskar det verkligen <3
 
Många duktiga artister i kvällens X factors! Detta lär ju bli fredagens måste framöver ;) 
I ensam mamma gick det hett till mellan varven :) misstänker att det variet en  het sommar i Svedala.. Haha !!!
 
Jag känner mig lite sådär små hungrig... Förstår inte hur jag kan göra det, har ju i stort sätt klämt ett helt 200 g mjölkis själv...! 
 
Nä, istället för att stoppa ännu mer onyttigheter i foderluckan ska jag släcka dom brun gröna och krypa ner!!! Jag är ju så otroligt trött på morgnarna så jag kan behöva lite skönhetssömn :)
 
Sov gott fina du!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: