Louicans

Tidig morgon!

Kategori: Allmänt

Godmorgon min vän!!
 
Måndag morgon och strålande sol!! Visst har vi ett helt fantastiskt september väder!!
 
Idag fick vi gå upp tidigt. Jag började kl. 07.00 så det blev till att lämna tidigt på fritids och skola! Alice kom upp super glad och pigg medans vince vägrade... Jag fick klä honom i sängen och lyfta ner honom för att sätta på skor, borsta tänderna och styla håret!!
 
Efter jobb blir det mys hela eftermiddagen!! Jag är ledig två dagar nu och det är underbart!! Jag tänkte minsann hoppa i Mina nya easytone och promenixa ikväll!! När jag väl kommer ut känns det härligt, men vägen dit är väldigt lång och besvärlig... ;)
 
Just de ja... Jag hade lite svårt att somna igår kväll.. Och gissa vad man gör då..! Jo, beställer hem nya ridkläder...!!! Bara för att liksom.! Visserligen behövde jag ett par nya rid jeans, men det känns ändå ganska onödigt...!!! 
 
Hoppas att du får en riktigt härlig start på veckan, och att du passar på att njuta lite av solen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: