Louicans

Tidig morgon..

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina du!!
 
Jag vaknade alldeles för tidigt känner jag... Tack älskade Alice för det... ;)
 
Idag är vi lediga jag och Alice!! Vi har inget planerat över huvud taget!!! Det blir en lugn dag med tvätt, pannkakor och mys..;)!!
 
Jag ligger här och funderar på hur det kan vara så stor skillnad mellan pojke och flicka REDAN...!!! Bara en sådan sak som ett vanligt toalett besök..!! När Alice går så behöver man inte påminna henne om att tvätta händer ochspola...! Men Prinsen däremot... Han glömmer ju allt om man inte påminner sådär några gånger per besök..;) känns som att detta sitter i upp i vuxen ålder!! Enligt studier så är det ju faktiskt männen som slarvar mest just när det gäller att tvätta händerna efter toalett besöket..;)!!
 
Nu ska jag strax DRA mig ur sängen och fixa frukost till trollen <3 
 
Vince sover fortfarande, tänkte låta han sova till lite innan 08.00!! 
 
Hoppas att du får en bra dag fina!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: