Louicans

Tandläkaren!

Kategori: Allmänt

Hej min vän!!
 
Hoppas att du vaknat till en riktigt härlig måndag.. Ny vecka och nya utmaningar!!
 
Vi kom upp och iväg i TID idag!
Vince hade så ont i sin fot.. Fick skoskav häromdagen då han spelade fotboll med en kompis UTAN fotbollsstrumpor... SMART...!! Han haltade fram nu när jag lämnade honm i skolan.. Givetvis "råkade" han pilla bort den lillla ruva där lyckats bli, så det blödde ju en hel del imorse...!
 
Alice var duktig hos tandläkaren :) Hon svarade precis rätt på alla frågor om godis, läsk och kakor.. BARA på lördagar... ;) hahaha!! Dom skulle bara veta... ;)
 
Jag ska städa lite här hemma innan jag beger mig till jobb!
 
Vince ska på simskola idag, så jag får inte glömma packa väskan färdig innan jag går... Det är ju inte så gott om tid i eftermiddag...!!
 
Önskar dig en bra dag vännen!
 
Dagens jag.. :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: