Louicans

Super mys!!

Kategori: Allmänt

Här är det mys på hög nivå!!
 
Vi har ätit en galet god middag :) svärmor är en super kock och hon bjöd på otroligt gott bröd.. Helt nybakat med oliver och flingsalt... MUMS!!  
Till efterrätt åt vi plommonpaj med vaniljsås:) trollen har busat och lekt! Vi sköt med luftgevär på ängen.. Jag var riktigt grym måste jag ju säga!!
 
Det har varit underbart väder hela dagen... Måste ju passa på att njuta nu innan hösten och vintern... 
 
Nu ligger jag och Johan i soffan och tittar på film :) jag är dödligt trött... Misstänker att jag inte orkar se många minuter av filmen...
 
Imorgon ska Alice till talpedagogen igen!! Ska bli intressant att höra om hon tycker att uttalet förändrats :) ( jag märker inte någon speciell skillnad om jag ska vara ärlig...) 
 
Nu har denna helgen också passerat... Det går alldeles för fort.. Imorgon är det jobb igen, det ser jag fram emot!! :) 
 
Hoppas att du får en lugn och härlig kväll!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: