Louicans

Städa, putsa och dona....

Kategori:

Så... Nu har jag städat lite (igen..)!! Det är minsann det enda man gör..! Badrummen har skrubbats... Gör det med jämna mellanrum eftersom där samlas OTROLIGT mycket smuts... Badrummen är för mig super viktigt att hålla rent... !!
I tvättstugan är där fullt ös..;) var på tiden att jag la in en maskin... Det är nackdelen med mycket kläder... Att det sällan behövs tvättas och att det samlas enormt mycket tvätt i korgarna istället...!

Jag önskar att jag kunde släppa greppet när det gäller städning och allt annat som måste vara perfekt... Finns det någon kurs att gå tro?!! :)

Ikväll ska vince spela fotboll, tror det är sista uteträningen för iår!!

Idag har jag börjat spåna lite på en ny fest...!!! Haha, älskar att planera fest och partaj ;)!! Det blir inget super avancerat..;)
Håller på att fundera ut menyn för kvällen.. det känns lovande..!!! :)

Idag ska jag göra pizza!! Ska strax börja med degen...! Trollen får göra sin egna pizza, fick en del önskemål om köttbullar och ost...!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: