Louicans

söndags häng i soffan..!

Kategori: Allmänt

Godmorgon vacker!
 
Söndagen är här.. VILODAG ;)!
 
Vi har ätit en god frukost och nu myser i i soffan framför en film :) Det är lite grått ute, det regnar inte men är verkligen höstigt.. !
 
Igår var det moppe rally!! Där var flera 100-tals mopeder!! I år måste dom ha slagit rekord, för så många moppar har jag aldrig sett!! Det var kanon bra väder för moppe körning och Vince var super lycklig!! Alice tyckte såklart att det var alldeles för högt ljud...( Rosa hörselskydd är toppen.. )  Hon är så ljudkänslig vår lilla prinsessa..! Vi åt grillade korvar och mös i det halv kalla höstrusket!
 
 
 

Tommy körde också :)
 
 
 
Igår kom mina nya ridbyxor :) Dom var super fina och super tighta... Tydligen var 36:an slut, så då skickade dom en 34 istället... Smart drag, för hur många orkar skicka tillbaka liksom.. Men jag fick på mig dom, och eftersom det är jeans så kommer dom säkert töja sig lite... hahaha!!
 
Igår kväll åkte vi på kalas till min kusin.. Vi åt gott och hade det super trevligt :) Tack bästa moster för allt det goda :)
Vi stannade bara en liten stund... ( Jag kände mig inte helt 100 bra och kalas humöret var inte på topp...) Sen åkte vi och handlade en stor påse godis och la oss i soffan hela familjen.. Trollen tog ner sina täcken och kuddar.. Sen fick dom va uppe så länge dom ville... Kockan 21,00 slocknade prinsen och kort därefter slocknade Loppan <3 ( Johan somnade först av oss alla...)
 
Kalaspinglan som själv valde kvällens outfit <3
 

 
Idag blir det en mysdag! Alice ska rida, det är vad vi har inplanerat!! Johan är och hjälper Arne med något jobb, vet faktiskt inte riktigt vad..!!
 
Om jag känner för det så blir det en lång PW. i eftermiddag... Jag borde ju göra det efter helgens alla godsaker.. hahaha!!
 
Hoppas att du får en härlig söndag fina du!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: