Louicans

Sol men kallt...

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!!
 
Vilken dag jag hade igår...! Utbildningen gick bra trots 0 motivation!!! Känns som att jag fått tillbaka lite av hoppet och väntar ett samtal idag gällande ett " fall"!!
 
Efter utbildningen var det dags för fotboll och stall!! Det var så kallt att stå och titta på vince... Snart är det dags för inneträning!!
 
Kvällen avslutades väldigt tidigt i soffan med lite gott, en filt och en brinnande brasa!!!
 
Idag är det jobb... Jag är minsann trött.. 4 arbetsdagar gör ju sitt ;)
 
En STOR dag för min fina vän Sofie som flyttar till Polen för läkarstudier idag!!! Önskar dig all LYCKA underbara du!!! <3
 
Mamsen ska till läkaren idag... Tänker på dig<3 !!
 
Fullt ös efter jobb idag..!!! Ska lämna lite kläder, själv titta efter kläder till Alice, lämna ut kläder till några som kommer hem till mig, stallet och sen kvällsmys med fina Maria...!!!! Hej och hå... Kvällen kommer att gå...!!!
 
Imorgon är jag ledig... Långledig fred-sön!!! 
 
Hoppas du får en härlig dag bästa du!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: