Louicans

Snart dags för bingen!!

Kategori: Allmänt

Godkväll min fina vän!!
 
Haha.. Som vi skrattat i soffan på jobb..;) många duktiga i x factor, men också många VÄLDIGT många katastrofer..!!! Men men, dom är väldigt underhållande :) 
 
Nu är jag hemma och nyduschad!!! Hoppade snappt i onepiecen och bäddade ner mig i soffan... UNDERBART!!
 
Jag längtar till fredag då jag ska till frissan!!! Behöver verkligen fräscha till kalufsen nu... Tror jag gått mer än 6 veckor faktiskt...!!!
 
Trollen och Johan har haft det mysigt här hemma!! Barnen har ätit middag i lekstugan och Johan har varit kock... <3
 
Imorgon ska vince spela fotboll... Hoppas det inte är allt för kallt...! Jag och Alice ska till stallet så vi delar upp familjen imorgon!! ;) 
 
Nu ska jag mysa ner mig ordentligt..! Misstänker att jag kommer att slumra i soffan..!! Inatt vaknade jag 02.20.. Riktigt skönt att somna i soffan, men RIKTIGT..RIKTIGT jobbigt att vakna upp mitt i natten och ta sig till sin säng... ;)
 
Sov gott bästa!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: