Louicans

Saknad....!!

Kategori: Allmänt

Så, nu sover dom små trollen gott tillsammans i Alice säng!! Det tog minsann inte många minuter innan dom snarkade <3!!
 
Dom stora killarna ligger och tittar på film i Vinces säng... Dom är så söta dom små liven!! 
 
Jag är sådär lagom vrål mätt... En god middag, äpplepaj med vaniljvisp, chokladpudding och grädde, godis, ostbricka och snacks la sig sådär som en klump i magen... Haha!!! 
Vi har en riktigt mysig kväll och jag lovar... Det är ingen som kommer somna hungrig iallafall..;)!!
 
Kom att tänka på en av mina underbara vänner!!! Saknar henne så.. Ska slänga iväg ett "kärleks" sms till dig nu ikväll <3 hoppas att vi kan ses snart..! känns som en evighet sen sist, även om det bara gått drygt en vecka..!! 
En del vänner står såklart en närmre än andra och du är en av dom <3
 
Vi får se om jag och trollen följer med Johan imorgon... Det hade verkligen varit jätte kul att se, men vince har missat simningen några lördagar så det känns som att han behöver den träningen imorgon!!
 
Jag är minsann lite trött jag med... Tror att det blir en ganska tidig kväll för mig!!
 
Sov gott kära du!! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: