Louicans

ostbricka och mys!

Kategori: Allmänt

godkväll fina du!!
 
Här har vi mys jag och mannen..( som sover nu..) hahaha!! Ostbricka och film... Kan det bli bättre en söndag kväll!!
 
Idag har jag och trollen verkligen ätit en massa gott... Till lunch blev det pannkakor :) Barnen dukade upp i lekstugan och mös medans jag fixade med alla bilderna till bloppisen!
 
Sen åt vi på Mc Donalds efter stallet..! Barnen tyckte det var super mysigt och jag slapp fixa med middag! Till efterrätt blev det chokladpudding som vi gjorde innan idag.. meningen var ju att vi skulle äta en god middag, men så blev det Mc Donalds mat istället....
Sen blev det ostbricka nu ikväll... Den där PW. som jag skulle göra idag blev hastigt inställd... hahahaha!!
 
Imorgon är det jobb.. Jag har en lång veckan framför mig.. hela 4 dagar... Skulle varit ledig på Onsdag, men ska på utbildning då...! Jag har med handen på hjärtat funderat på att hoppa av utbildningen.. Jag tycker att det är jätte intressant, men sååå MYCKET....Och sen hatar jag alla dessa rollspel som vi har varje gång.. Men vi får se.. det är kanske bara en känsla som jag har nu... Jag får väl ta mig i kragen och re ut detta...Jag visste ju att det var på en hög nivå när jag ansökte om platsen.. !!
 
Nu ska ja snart hoppa i säng... !
 
Sov gott kära du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: