Louicans

ny tripp bokad!!!

Kategori: Allmänt


Godkväll min vän!!
 
Nu är nästa tripp bokad.. Shopping resa till polen!! Jag och Lina har bokat en tripp i oktober.. tors-lördag.. !!! Shoppa, äta gott, spa behandlingar och bara njuta!! Eftersom jag aldrig varit där tidigare ser jag fram emot resan super mycket! Jag har hört massa positivt när det gäller shopping i polen, så det ska bli spännande! Vad kan vara bättre än en tjej resa full med shopping och mys på spa ;) !!
 
Eftersom hösten och vintern är så lång och trist så behöver man pigga upp sig med sådana här enkla små saker, man blir ju så mycket gladare och en så mycket bättre "fru"... ( Försöker iallafall få johan att tro på det...) hahaha!!
 
Nä du bönan... Vi kommer att  få en riktigt underbar resa du och jag ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: