Louicans

Ny spännande vecka!!

Kategori: Allmänt

Hej min vän!!
 
Hoppas att du vaknat till en härlig måndag!
 
Idag är det jobb och simskola på schemat!! Som vanligt är det den underbara tiden 15.30 som gäller för simningen... Säger åter igen.. Hur hinner alla föräldrar??!!
 
Det är riktigt härligt väder ute! Solen skiner och det är friska vindar!! Jag Börje verkligen gilla hösten mer och mer ;)!! Idag tog jag mina nya byxor och min vinröda topp med volang..! Det blev riktigt fint!! Vinröd är ju höstens färg, och jag gillar den verkligen!!
 
Kom precis på att vi åter igen MISSAT citygross kassen..!! Vi skulle prova den ett tag, men glömmer skicka in ANMÄLAN..!!! Blir tokig på mig själv...!! Hur som helst så har jag hört mycket positivt om den och vi kommer att testa!!
 
Hopoas att din dag blir bra, och att du hinner njuta lite av solen!!
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: