Louicans

Natti natti!!

Kategori: Allmänt

Hej vännen!!
 
Oj vad sakerna försvann ; ) 
Verkligen roligt när sakerna kommer till nytta... Finns ju ingen mening att jag ska ha allt nerpackat i låder när det kan komma till bättre användning för dig ;)
 
Om jag hinner... (orkar...) imorgon ska jag gå igenom lite av alla kläder som jag har nervikt i låder i garaget :) jag har ju hur mycket kläder som helst!!! 
 
Just de ja.. Vi var i stallet innan :) Alice red lektion och var super duktig! Idag red hon helt själv och tränade på ridvägarna, styra och att ha händerna på plats ;) Bragge försöker dra pennor med henne, och han lyckas göra det också..!!! Men hon kämpar på min lilla prinsessa och reder ut det ganska så bra faktiskt!!!
 
Jag ligger här i min säng och hör djupa snarkningar från alla håll..! Johan snarkar och pyser, Alice snarkar högt och störande medan vince sover tyst som en mus !! <3
 
Jag får väl också försöka slumra lite!! 
 
Sov gott fina du! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: