Louicans

natti natti...

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!
 
Hoppas allt är väl med dig :)
 
Med mig är det bra! Har precis kommit hem från jobb och ska snart hoppa ner i sängen!
 
Fy så roligt det är att det är så många som lyckats fynda på "Bloppisen" !!  Kul att du hittat kläder och skor som kan få leva vidare hemma hos dig :) Jag kommer lägga ut bilder efter hand, så nytt kommer inom kort!
(jag hinner ju inte med i svängarna :) ) Det tar minsann mer tid än vad jag tänkte mig det här med bloppis... Men det är jätte roligt att glädja så många med mina kläder! Varför ska dom ligga i låder och ta plats när dom gör bättre nytta hemma hos dig ;)
 
Jag skulle vara ledig imorgon, men så blev det inte... Det är många som är sjuka på jobb, så jag ska hoppa in och jobba i någon timme.. Känns helt ok.. Har ju bara jobbar två dagar denna veckan.. Kanske lite lite.. ;)
 
Nu ska jag upp och pussa på mina små troll som snarkar för fulla muggar ♥
 
Känner att mina ögon behöver vila nu...!
 
Sov gott fina du
 
 
 
 
 
Bilder på mina små trollungar innan dagis och skola imorse ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: