Louicans

Mitt i natten...

Kategori:

Oj, klockan är mitt i matten och jag sover inte..!!

Kom precis hem efter en mysig kväll hos bästa herr och fru Dahl!!!! Tack fina för en härlig kväll med gott tillbehör ;)!!

Fotbollen gick bra idag.. Det var regn och dö kallt att titta på..!! Killarna märkte inte regnet och spelade på bra!! Jag visste att det skulle bli kallt och tog varma kläder.. Men, trots det frös jag...!!!

Nu har jag förberett allt till morgondagen då mamsen kommer <3 !! Matsäck och väska är färdig..;)
Svårt med kläder till loppan, men hon får ta mysbyxor under skalbyxorna.. Det kommer säkert bli protester.. Lill fröken är inte alla glad för mjukis byxor.. Dessa är ändå med rosetter och ett fint knytband i midjan.. Nä, det ska bara vara strumpbyxor eller "tajta" jeans...!!!

Nu blir det att släcka ögonen och bädda ner mig i den nybäddade sängen...en nybäddad säng som doftar ljuvligt... Finns det något bättre att krypa ner till??!!

Sov gott fina du <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: