Louicans

Mätt, trött och helt slö...

Kategori:

Så ja... Maten i magen och helt slö...! Pizzan blev bra :) trollen gillade sina köttbullar och mumsade snabbt i sig maten!!

Nu mellanlandade jag i soffan innan fotbollen..!!

Alice ska på heldags utflykt med dagis imorgon :) jag ska packa med en god matsäck och lite extra kläder..!! Frågan är vad loppan ska ha på sig när dom åker... Kan ju vara blött och ruggigt i skogen... Det räcker kanske med regnbyxor, jacka och gummistövlar...!!!

Mamma kommer hit TIDIGT imorgon... Tror att hon är här lite efter 05.30..!!! Vad skulle jag gjort utan dig <3!!

Ikväll ska jag och Jenny mysa!! Det ser jag fram emot <3

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Köttbullspizza!!! Så smart & absolut barnfavorit. Måste prova nån dag, tack för tipset :)

    Ja, glöm inte bort extrakläderna! Trots gummistövlar och regnkläder råkar oftast inte sakerna sitta helt tätt och det blir blött ändå. Var med om det igår och glömde att stoppa ner extrakläder...

    Ha en skön kväll!

    Kram ❤

    2012-09-26 | 17:31:04

Kommentera inlägget här: