Louicans

Jag erkänner..

Kategori: Allmänt

Ok... Jag får väl erkänna för mig själv då att jag har fått ögoninflamation...  Jag försökte sminka mig lite eftersom jag skulle till jobb, ser ju dööö sjuk ut utan lite färg på ögonen.. ;)!!
 
Jag måste till frissan BELLA... ;) mitt hår ser ut som kom och hjälp mig typ..!! Jag är ju inte super duktig på att boka tid iheller, utan lyfter luren samma dag som jag får panik när jag ser mig i spegeln...!!!
 
Imorgon är det moppe rally i östra grevie!! Vince ska åka med morfar på " flakamoppen" !! Tjohoo!! Han har sett fram emot detta så länge, och tränat körning med morfar!! Vince skulle spelat sin första fotbollsmatch imorgon, men givetvis är det samma tid som rallyt... Han fick själv bestämma vilket han skulle göra... Han valde moppe rally med morfar!!! Så imorgon hoppas jag på uppehållsväder!!
 
Vi har precis ätit en god fredags frukost på jobb! Det la sig precis där det skulle... Vet inte riktigt var keso frukosten tog vägen, den måste kvickt som attan kilat förbi..;)!!
 
Önskar dig världens bästa fredag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: