Louicans

Höstrusk och tända ljus...!

Kategori: Allmänt

Finns det något mysigare än höstrusk...!! Tända ljus, en mysig filt och en god fika.. ;)!!
 
Även om du inte gillar hösten, så går den ju inte att hoppa över..! Du får helt enklelt göra det bästa av det hela.. Handla hem en massa ljus, lite härliga filtar och små detaljer som gör dig lycklig och pigg!!
 
Jag tycker det är detaljerna som gör mitt hem..Oavsett årstid...! Jag ser fram emot att få pynta här hemma till jul!! Massa silver, vitt och diamanter!! Tro det eller ej, men jag har redan handlat på mig lite.. :) Åkte förbi en inredningsbutik för någon vecka sedan som hade lite glittriga "tappar" att hänga i fönstret..Precis min smak av julinredning :) !!
 
Nu ska jag kura ihopa mig under min mysiga filt i soffan och invänta tiden att gå till jobb!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: