Louicans

Härligt återseende!!

Kategori:

Hej min vän!!

Sitter på jobbet och har lite rast!!

Har varit iväg lite ärende nu på eftermiddagen, det är ju inte jätte varmt ute...!!

Idag dök det upp ett gammalt känt ansikte på jobb :) en gammal kollega som jag inte sett på säkert 10 år!! Det är alltid kul att återförenas på ett eller annat vis..!! 10 år.. Tänk så fort tiden går...!!

Idag fick jag en ros utav en boende, alltid kul att vara uppskattad och höra att man gör ett bra jobb ;)!!

Jag har shopping kli i fingrarna...!!! Tänk att man kan ha det... Haha!!

På torsdag ska jag till Ullared, så då kan jag shoppa loss lite iallafall..;)!!

Den stora shopping lyckan kommer i oktober då jag och lina ska till Polen på shoppingresa..!!!
Tänk så "lite" det krävs för att göra denna kvinna lycklig..!!!

Nu ska det förberedas för middag här på jobb!!

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Hej vännen!

    Så fin din nya layout blivit på bloggen! ❤

    Önskar dig en härlig måndag i höstrusket ❤

    Kramar Cessan 💜

    2012-09-24 | 16:27:34

Kommentera inlägget här: