Louicans

Godnatt...

Kategori: Allmänt

Godnatt min vän..!!
 
Jag har försökt lägga ut bilder till bloppisen .. Har inte funkat..! Vet faktiskt inte varför. Men imorgon gör jag ett nytt försök, och då kommer det blandat flick och pojk kläder i olika storlekar!!
 
Vi har haft en  härlig dag!! Vince tog med sig en kompis hem efter skolan, så det blev massa bus och lek ;) lilla Alice fick inte direkt vara med killarna och blev lite små putt för det..SÅKLART...!!
 
Sen fick vi middags gäster!! Min syster och Hollie kom på besök <3 mosters lilla loppa har blivit så stor!! Denise fick med sig tre påsar med kläder hem... Kan ju inte sälja allt ju...!
 
Efter middagen var det fotboll :) moster och kusin följde såklart med, och det var en STOLT vince som gjorde mål!!! <3
 
Nu ikväll har jag varit hos Jenny och myst!! Malin kom hon också och gjorde oss sällskap Har verkligen saknat våra myskvällar... <3 men nu jobbar jag lite mindre och har mer tid för mina älskade vänner!!! 
Jenny hade gjort en sååå god fruktsallad med färska frukter och nötter... MUMSIGT!!
Y
Nu ligger jag i sängen och hör på en djupt sovande man <3 !!
 
Hoppas att din dag varit bra!!
 
Sov så gott fina du! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: