Louicans

Fyyyy...

Kategori:

Godmorgon min vän!!

Usch... Jag har ju mått bättre...

Igår var vi hemma hos Jenny och Fredde på middag :) vi bjöds på en ljuvlig tre rätters som var tillagad med MYCKET kaaarlek!!!
Barnen lekte och busade hela kvällen, och till sist somnade dom två små <3
Melvin och vince höll sig vakna och lekte in i det sista!!

Vi hade en super trevlig kväll och blev som vanligt ordentligt bortskämda!! Tack bästa ni <3 !!

Min natt var hu mindre rolig... Så fort vi kom hem fick jag värsta.. Och jag menar VÄRSTA huvudvärken.. Klockan 04.11 tittade jag på klockan sista gången... Sen ringde den 06.00 igen... Bläää som jag mår!!

Nu är jag på jobb, hoppas det blir en lugn dag....!!

I eftermiddag ska vi till stallet!! Fina Cecilia och hennes två prinsessor ska följa med :) tror att Alice och Nova kommer pyssla om lilla Brago riktigt ordentligt!!

Önskar dig en härlig söndag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: