Louicans

full cirkus...

Kategori: Allmänt

Hej fina!
 
Här är det full rulle :) Vi har precis ätit pannkakor och strax ska vi bege oss till simskola! Jag ska lämna av killarna hemma så nu leker dom för allt i världen innan dom ska skiljas... Hoppas att golvet/taket är 100% bra gjort.. annars lär dom snart braka igenom låter det som.. hahaha!
 
Bella ska möta upp oss på simskolan och följa med mig och trollen!
 
Ikväll blir det god middag och mys :) Johan ska jobba imorgon och jag och busarna ska till skegrie och besöka syster yster <3
 
Medans trollen var ute innan så städade jag undan.. Men nu ser det ut som en "sop tipp" där uppe igen.. hahaha!! Men dom har roligt och jag kan sitta i soffan en stund och koppla av :)
 
Alice och Sigge!
 
Killarna valde att hitta på något annat medans dom små trollen red...!
 
 God middag...!!
 
Kvällsmys!!
 
 
 
 
Alice och Sigge somnade fort... <3
 
Dom stora killarna ligger och tittar på film.. Halva natten...
 
Fika i lekstugan.. Eftersom det regnade fick Sigge låna lite kläder av Alice.. ;)
 
Gräddar pannkakor...
 
Med kärlek... <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: