Louicans

fix...

Kategori: Allmänt

Hej min vän!!
 
Hoppas att du vaknat till en riktigt härlig FREDAG!!
 
Jag ska jobba i helgen :) Idag jobbar jag till 21.30, så det blir fredags mys på jobb...! Kanske slänger jag ihopa en smarrig kaka till kvällskaffet ;)!
 
Idag har jag fixat och donat lite här hemma... Hade ju en del som skulle läggas in i garderober, skruvas upp och göras iordning...! MEN.. det blev rätt så bra till slut..!!
 
Vince fick lite nya saker till sitt rum igår.. Han börjar ju bli så stor så jag kände att det behövdes piffas till lite!
 
Jag handlade lite nytt till vardagsrummet.. lampa, blomma och ljus...Lite små detaljer precis som jag gillar ;)
Det blev inte mycket till mig själv i klädväg.. Hittade en stickad klänning och lite strumpuxor... Träningskläder, en kofta och skinnhandskar, tror minsann att det var allt..!!
Till Alice blev det en hel del nya kläder..., kläder till dockan, en kill barbie så att Sigge också kan leka... mössor, vantar, vita ridbyxor och handskar till tävlingen, och en hel del smått och gott..
Till Vince fanns där en hel del kläder.. Tyvärr blev ju hälften för stort.... ( Inget  Ovanligt precis...) Men en super fin jacka fick han som passade perfekt :) Sen blev det givetvis en hel hög med vantar och mössor..! En del spel till wii:et, fotbollskläder och gympakläder från Umbro och Kappa, en väska till alla skylandergubbarna, och en hel del smått och gott till honom också...
 
I skoaffären köpte jag Kavat vinterkängor till Vince :) Dom pasade super bra, och matchar hans jacka perfekt..! Till Alice handlade jag Kavat vinter stövel som även den satt som en smäck.. Ibland har man TUR!!!
 
 
 
Lite av mina varor...
 
Nya kuddar, filt och taklampa ... ( Köpte en fönsterlampa till honom också ;) )
 
 
 
Matchande matta...
Ny blomma i min älskade kruka och ett härligt doftande ljus!
 
Nya lampan..!
 

Vinces jacka och skor!
 
 
Alice stövlar!
 
 
Detta var lite av det jag hittade igår.. :)!!
 
Nu ska jag fixa till mig och förbereda för en kväll på jobbet!!
 
Önskar dig en härlig fredag och massa med mys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: