Louicans

Då var vi här igen...

Kategori: Allmänt

Hej fina!!
 
Vilken dag... Utbildningen gick bra, men fy så mycket det är.. Det går minsann inte att slöa sig igenom den.. Nu ska vi läsa en del på engelska dessutom... Jag är ju så grym på engelska... Nä, jag får helt enkelt ta mina papper och litteratur med mig hem till wiktor så får han glädjande översätta ALLT till mig..!! Ja så får det helt enkelt bli :)
 
Det kändes märkligt att vara tillbaka i mina gamla fotspår, i lokalerna där jag tillbringat så mycket tid!! MEN åter igen kände jag att det bästa val jag någonsin gjort var att säga upp mig och fortsätta karriären på något annat ställe!!
 
Efter en lång och intensiv dag går svarta faran till dagis och skola för att hämta hem mina små troll ungar <3
 
Hem och fixa mat.. Fotbollsträning 60 min efter hämtning på skola... Som tur är så förberedde jag det mesta igår ;)!!
 
Träningen gick bra!! Jag och Alice tog med en filt och lite fika, sen mötte Johan upp oss där!! 
 
Nu äntligen har vi kastat oss i soffan igen.. Visst är det UNDERBART att avsluta en lagom full proppad dag just i soffan!!
 
Hoppas att du haft en bra, lite lugnare dag än vad jag har haft!! 
 
Vilken tur att jag är ledig några dagar nu och ska tillbringa dessa dagarna i underbart sällskap på en klippa vid havet någonstans..;) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: