Louicans

Bio mys!

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!
 
Sitter på jobbet och har rast! Om jag inte sagt det tidigare, så vill jag bara berätta att jag STOR trivs här på jobb!! 
 
Simskolan gick bra! Alice blev testad idag och klarade simma några simtag helt själv <3 !! Efter simningen kom Johan och hämtade loppan och vince åkte med mig till jobb...!!han tyckte det var super spännande och han träffade på nångra härliga personer..!! 
Bella kom och hämtade honom efter en kort stund :) ikväll blir det bio, god mat och mys för dom två..!! Vince älskar när han och Bella hittar på något, och han ser så mycket fram emot 3D bion!!!! <3
 
Nu ska jag strax bege mig till köket och laga lite middag och senare ikväll ska jag baka något gott till oss.. Härligt att jobba helg ..:)!!
 
Hoppas att du får en bra lördag kväll!! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: