Louicans

Arg som ett bi...

Kategori: Allmänt

Hej fina!!
 
Det var en arg Alice som jag hämtade idag.. Jätte jätte arg för att tala sanning... Hon ville leka med en kompis, en kompis som inte ens fanns kvar på dagis när jag kom..!! In i bilen och stäng öronen.. Vad ska man göra??
 
Vince var super glad när jag kom;) eftersom Alice var som ett bi fick hon stanna i bilen medan prinsen blev hämtad!
 
Nu har vi precis ätit middag :) jag blev propp mätt.. Ovanligt...!!
 
Ikväll blir det mys och lite städning :) jag tänkte göra lite pannkakor till kvällsmat, det är ju så otroligt gott!!!
 
Imorgon börjar min utbildning igen... Känner mig inte alls motiverad... :(  hoppas att jag hittar min motivation under morgondagen... Utbildningen är på mitt gamla jobb.. Kan vara det som är problemet?? 
 
Hoppas du får en härlig kväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: