Louicans

Äntligen!!!

Kategori: Allmänt

 Hej fina!!!
 
Nu sitter jag och njuter hos frissan.. ÄNTLIGEN.. Behövde verkligen fräscha till håret!! 
 
Igår kväll var fina Maria hos mig för tjejmyyys!! Det blev ostbricka och massa skit snack och även lite "allvar" prat :) kvällen rusade iväg och blev mitt i natten helt plötsligt :) det är så härligt med dessa tjejträffar!! Man behöver verkligen den tiden tillsammans med sina vänner <3
 
Jag fick shoppar lite nytt till Alice igår!! Tack bästa Cecilia för dejten!! :) 
 
Ikväll blir det härligt fredagsmys med herr Dahl och våra troll!! 
Jag ska ta med mig alla 4 barn hem efter dagis och skola! Tänkte göra pannkakor till  Mellis...MUMS!! 
 
Jag ska kanske hämta mitt paket från HM idag..;) får se om jag hinner!!!
 
Imorgon ska Johan iväg på äventyrsbana och sväva  över trädkronerna.. Spännande!!!
 
Jag ska anmäla Alice till hopptävling den 7/10!!! Nu är jag på jakt efter vita ridbyxor till henne ;)
 
Nu ska jag fortsätta mumsa i mig dom goda kladdkake muffinsen som Bella gjort... Är på min 3:e nu, men där finna plats med många fler!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: