Louicans

Vinter tvätt...

Kategori:

Godkväll du fina!!

Hemma från jobb, lite gitt i magen och strax sängen..!!!

Jag håller på att tvätta Alice vinterkläder...!!! Jag hörde att det skulle bli kallt nu, så jag kände att det var dags för overall, termobyxa och jacktvätt!!!

Vince fick hem sin nya Molo overall idag..!! Den är super fin och han gillade den jätte mycket!! Han har ju själv fått välja ;)!!!

Imorgon ska jag jobba ett kort pass... Ska handla och fixa lite på jobb ;)!!

Sen får jag packa till vår lilla tripp..!! Jag ska försöka att inte ta allt för mycket kläder med.. Lina är ju EXPERT på att byta kläder flera gånger om dagen... Blir jobbigt att hålla hennes tempo när det gäller klädbyten...!!
Jag kollade vädret i Polen idag, och där är ju INGEN värme direkt... Blir till att ta handskar och pälsmössan med!!

Nu ska jag strax hoppa ner i bingen, men först måste jag hänga upp alla vinterkläder som ligger i maskinen..!!

Sov gott fina du <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: