Louicans

Vilken helg <3

Kategori:

Hej min vän!!

Vilken UNDERBAR helg vi haft!!!

Fredagen rusade iväg super fort!! Middagen blev super god och vi åt och drack gott hela kvällen!
Trollen slocknade fort och jag och Jenny satt uppe LÅNGT in på natten.. Eller tidig morgon får man nog kalla det..;)!
Vi hade det super trevligt.. UNDERBART att kunna ses på det viset igen... Njuta av gott vin och bara skvallra, skratta och ha det bra <3
Värre var det när trollen vaknade någon timme senare....!! Men det är det minsann värt!!! Snart ses vi igen kusin vitamin och då blir det partaj..!! Tänk "förr"" då levde livet och tiden stod liksom stilla!! Gud så otroligt kul vi haft det du och jag <3

Lördagen sprang iväg i 190...!! Simskola, städning och matlagning... Nina och Tommy kom till oss på kvällen :) vi bjöd på en super god tre rätters och massa gott efter det :) vi åt och åt.. ( har inte vågat ställa mig på vågen efter denna helgen...)
Förrätten blev jätte god :) jag gjorde egen kantarell stuvning med färska kantareller ;) sen la jag det på ungsrostat vitlöksbröd... Det smakade smaskens :)
Det blev ännu en lyckad kväll i härligt sällskap.. Tack kära vänner <3

Idag har vince spelat fotboll!! Efter det körde vi till Vellinge blomman tillsammans med Jenny och hennes små busar!! Barnen hade SUPER kul och vi försökte handla lite skojiga prylar.. Givetvis handlade vi en hel del likadant såklart... sisters sister..!!!
Johan åkte med men körde till höllviken och Vellinge för att leta efter overall till vince..!! Han hittade ingen som blev bra så vi beställde en molo overall till honom på nätet nu ikväll :)

Middagen åt vi hemma hos mina föräldrar :) pappa är super duktig på att laga mat och idag blev det gulasch :)!! Mysigt med söndags middag hemma hos föräldrarna ;)!!

Vince tappade sin första tand idag... STORT för honom såklart!!! Han var så glad och la den i ett glas vatten..!! 10 minuter senare tappade han minsann en tand till..!! Så nu har han lagt två små gryn i vatten och somnade lite spänd med en STOR glugg i munnen <3
Vilken panik det blev här hemma då..!! Tappade tänder = guldpengar... Och dessutom dubbelt upp..!!! Johan fick smyga in till grannen och växla så att där är lite guldtior i glaset imorgon bittig <3

Nu ikväll fick jag min EFTERLÄNGTADE moncler jacka!!!! Oj vilken LYCKA och så otroligt glad jag blev!!!
En tidig present av Johan...!!! Den är super fin och den sitter som en smäck ;) tack världens bästa <3

Nu ska jag och min förkylning krypa ner i min mysiga säng..!! Hoppas att förkylningen enbart är på en snabb visit och inte tänker STANNA allt för länge ...!!

sov gott vacker!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    var köpte du moncler jackan snälla svaraa:))!

    2013-06-22 | 14:53:44
  • Anonym säger:

    var köpte du moncler jackan snälla svaraa:))!

    2013-06-22 | 15:31:32

Kommentera inlägget här: