Louicans

Världens bästa söndag!!

Kategori:

Godkväll bästa!!

Nu ligger jag i bingen och väntar på att slockna ;)!

Idag har varit en underbar dag!! Jag jobbade mellan 07.30 och 12.30.. LAGOM!!

Efter jobb körde jag och handlade lite till kvällens middags bjudning :)
Hem och packa upp och förberedde söndags steken...!
Sen åkte jag och Alice till stallet och tog en runda i regnet!! :)

När vi kom hem doftade det ljuvligt ifrån ugnen... Steken var nästan färdig :)
Bella och Philip kom lagom tills middagen var serverad.. Söndagsstek med potatis, rödkål, brysselkål, gelé, äppelmos och gräddsås...MUMS så smarrigt det blev :)
Till efterrätt bjöds det på äppelpaj och vaniljvisp...!!
Trollen busade och mös en stund innan sängen kallade.. I lite smått protest kom dom i säng.. Vem vill lägga sig när favoriterna är på besök..
Men Philip läste en bok för Alice och sen var hon nöjd och slocknade!! Vince somnade ganska fort.. Han har varit fullt igång hela helgen med kompisar och träning...!! <3

Vi fyllde bordet med MASSA gott och fullständigt vräkte i oss massa onyttigt... Älskar verkligen uppdukat gottebord och underbart sällskap ;)!
Tack bästa ni för en underbar söndag!!!

Nu inväntas John blund så att jag kan vakna utvilad när klockan ringer 05.30!!!

Sov gott underbara du!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: