Louicans

Välkommen bihålsinflamation...

Kategori:

Godmorgon fina!!

Måndag morgon och en härlig bihålsinflamation välkomnar denna vecka ;)!!

Trollisarna är på dagis och fritids! Jag fattade INGET imorse när jag kom till skolan.. Inga bilar och inget folk... Just de, HÖSTLOV!!!

Vi hade en lugn och härlig söndag! Barnen hade kompisar med sig till stallet och dom hade SUPER roligt tillsammans :) vi hann med en runda till farfars auktion också där vi träffade moster och gamlemoster ;)!!
Jag somnade på soffan redan kl. 20.00 igårkväll.. Snacka om utslagen hjälte....!

I lördags kväll efter jag kom hem från Polen hade vi gäster och mys.. Dom kom med laxplankor till oss.. MUMS så gott det var!! Barnen lekte och hade kul hela kvällen tills dom somnade en efter en... Dom STORA trollen lyckades hålla sig vakna ;)!
Jag ska ju erkänna att jag var trött, men vi hade en underbar kväll <3

Idag blir en lugn dag...! Efter jobb ska jag städa och fixa lite ;)

Ska du hitta på något kul idag?!!

Önskar dig en härlig måndag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: