Louicans

Underbart!!!

Kategori:

Så.. Nu har jag landat i soffan med en filt och många gosiga kuddar..!!

När jag kom hem möttes jag av en härlig brasa och lite god mat... UNDERBART <3

Jag tycker om att jobba kvällar.. Ingen stress på morgonen, jag hinner städa i lugn och ro, hinner vila en stund och sen på jobb blir det en lugn härlig kväll...!! Det sämsta är att jag missar eftermiddagen och kvällarna med trollen, MEN när dom dyker upp en runda på jobbet som ikväll så känns det genast mycket bättre igen <3
Dom behöver vara lite själv med pappa faktiskt.. ;)!!

På fredag blir det party och UTGÅNG... Jag är hembjuden till Sussie för lite fest med ett helt " fotbollslag" tjejer ;)!!
Sen får vi se vart kvällen slutar... Blir det ingen utgång så blir det en härlig kväll med tjejerna åtminstone...
( får se hur jag mår...) !!!

Strax ska jag krypa ner i min härliga säng... Dessa mörka kvällar gör mig oerhört trött...!

Sov gott fina du!


https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3050032/images/2012/pic_506b4c2de087c33faf3ac9f8.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: