Louicans

Trött onsdag...

Kategori:

Godmorgon min vän!!

Jag vaknade till världens TRÖTTASTE dag... Phuuuu...

Men vi kom iväg till skola, dagis och jobb i TID!!!

Efter jobbet idag blir det enbart mys där hemma!! Imorgon är jag ledig så då är det städning och TVÄTT som gäller!!!

Jag ska beställa julkalender till trollen.. Kikar runt lite och har hittat en med smink i till Alice :) tycker det är svårare till Vince... Får se om jag lyckas hitta en spännande kalender till honom på nätet :) farmor gör en julklapps kalender till busarna så det blir minsann INGEN godiskalender till trollen om jag får bestämma ;)!!

Usch.. Nu har jag ett sådant shopping kli i fingrarna igen.. Hoppas att jag kan hålla fingrarna i styr tills Polen resan... Känner att skor och jacka ligger VÄLDIGT nära till inköp... !!!!

Önskar dig en härlig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: