Louicans

Torsdags mys!!

Kategori:

Hej vacker!!!

Denna dagen har minsann RUSAT iväg...!!

Dagen började bra, men blev hastigt förändrad till en "strul" dag pga Alice dagis... Tänker inte gå in på detaljer men jag blev lite smått irriterad kan man ju säga..!! Jag hämtade hem Alice och sen åkte vi och handlade mat till kvällens gäster!! ;)

när vince skulle hem från dagis ville han så gärna leka med söta Thelma!! Vi åkte hem till oss och dom har lekt så otroligt fint och haft super kul tillsammans.. SÖTISAR!!!
Vi bakade muffins och trollen mös verkligen!!

Ikväll fick vi besök från smyge :) jag gjorde en enkel middag lite lyxig.. Pasta med köttfärssås..!! Köttfärssåsen har kokat i flera timmar i gjutjärnsgrytan och smakade ljuvligt ;) till det blev det god sallad och hemmabakat foccacia bröd :)
Till efterrätt bakade jag kladkaka som vi åt tillsammans med vispgrädde.. MUMS!!

Nu är man sådär lagom mätt i kistan igen.. Haha!!!

Trollen sover och vi slappar i soffan :)

Imorgon ska jag på en föreläsning med Petter!! Det ska verkligen bli SUPER intressant :) Petters musik har minsann spelats MÅNGA gånger ur mina högtalare...:) jag har träffat honom tidigare och jag gillar honom verkligen!!

Hoppas att du haft en bra dag fina du!!

Kram till dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: